möööööööh

Jag borde verkligen hålla mig borta från internet. Jag kan verkligen inte låta bli att säga vad jag tycker hela hela tiden. Jag hamnar alltid i någon internet fejd utan att jag från början ville det. Då menar jag inte att jag söker tjaffs och bråk, utan jag vill skapa rättvisa och tycker jag att något är orättvist så kan jag inte låta bli att lägga mig i. Folk blir så jävla upprörda, de kan inte skillja på att bli ifrågasatt och på att bli kritiserade. De tar bara allt som attacker hela tiden, så jävla drygt. Jag vill gärna ha relevanta och ordnade diskutioner där folk håller sig till ämnet och inte använder sig av härskartekniker, är det så jävla svårt att begära? Orkar inte med alla dessa halmgubbar som folk målar upp, DRYGT!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0