pollly

Jag VALDE att ha det så i ca 2 års tid. Det var inte något jag stod maktlös inför, det var något jag aktivt valde för att jag ville ha det så. Jag ville inte knyta an och jag ville definitivt inte komma någon nära, speciellt inte fysiskt.
ibland vill jag bara vara ifred, ibland vill jag verkligen inte vara den som folk ska försöka fixa dejter åt eller para ihop med någon. som att jag på något sätt skulle vantrivts i att inte vara med någon? jag behövde få vara den som valde att trivas i att vara själv. Jag måste få göra de valen även fast ni valt ett helt annat håll för er själva. 
Jag uppskattar inte den här hetsen jag upplever kring relationer. ibland har jag det, ibland inte. deal with it


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0